fredag den 4. oktober 2013

Gamle projekter

Jeg sad lige og rokerede lidt rundt på min blog, da jeg opdagede, at jeg aldrig har fået lavet et indlæg om nedenstående projekter. Jeg har godt nok udgivet dem under fanen "Hækling", men nu har jeg jo pludselig fundet ud af det smarte ved at sætte etiketter på ens indlæg (så behøver man nemlig ikke selv at uploade dem til selve siden "Hækling", men den gør det helt automatisk). Måske dette er sort snak for nogen, men jeg tror, at andre bloggere forstår mig :)


Baby-futter

Min veninde var gravid og fødte i april (2013). Jeg havde derfor lavet hende en lille gave (som hun fik før fødslen).. Desværre var de for små fra start, så de er blevet pynte sko istedet. Måske lille Asta kan bruge dem til hendes dukker, når hun bliver lidt ældre :)





Gavevedhæng

Henover julen 2012 skulle gaverne pakkes fint ind, så de fik et lille vedhæng.



Opskrift:
Start med en magisk ring.
1 rk: 2 dobbeltstangmasker, 2 stangmasker, 1 halvstangmaske, 3 fastmasker, 1 halvstangmaske, 2 stangmasker, 2 dobbeltstangmasker, 1 kædemaske i den første dobbeltstangmaske (på denne måde lukker du hjertet af).


Pandebånd

Det er ved at blive koldt igen, og jeg har allerede fundet mit pandebånd frem. Jeg har aldrig været stor fan af huer, og derfor er det jo så optimalt, at pandebånd sidder lige i øjet for tiden :) Opskriften finder du til dels hos Lutter Idyl (med lidt egne modifikationer).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar